تماس با ما
فروشگاه من
FA زبان FA
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری

اینستاگرام

اینستاگرام خطا بر می گرداند.
logo-samandehi
رپورتاژ آگهی چیست؟
سپتامبر 8, 2019 0

 یکی از بهترین روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی در دنیاست. انتشار پیام تبلیغاتی در قالب گزارش،مصاحبه،معرفی محصول یا مقاله در سایت های بزرگ را رپورتاژ آگهی می گویند. در این روش محتوای شما برای همیشه در سایت مذکور با لینک های تعیین شده شما درج خواهد شد.

در رپورتاژ باید به این نکته توجه کنید که محتوایی که می خواهید منتشر کنید باید مرتبط با حوزه ی کاری شما باشد و همچنین لینک های موجود در محتوای شما باید به کلمات کلیدی سایت شما لینک شده باشد.

رپورتاژ آگهی در سایت های بزرگ با آتوریتی بالا می تونه برای سایت شما بسیار مفید باشد. و این موضوع برای گوگل بسیار اهمیت دارد. سعی کنید برای رپورتاژ آگهی از سایت های خبری استفاده کنید که سایت هایی با بازدید بالا هستند.

رشد بهره بری در فروش و دیده شدن

یکی از عوامل های فروش بیشتر در تجارت الکترونیکی و وب سایت ها، دادن رپرتاژ است زیرا با استفاده از تبلیغاتی که انجام می دهید امکان دیده شدن و فروش بیشتر محصولات را دو چندان می کنید.

هزینه ای که برای گذاشتن رپرتاژ انجام می دهید خیلی ناچیز است نسبت به سایر تبلیغاتی که در حوزه های دیگر انجام می شود.

تاثیر گذاری رپرتاژ نسبت به سایر تبلیغات نیز بیشتر است زیرا تنها کاربرانی این مطلب شما را می بینند که جز جامعه هدف شما می باشد.

در ایران

در ایران معنای رپرتاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی سایت‌های ایرانی عموماً وب‌سایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی می‌شود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک یا چند بک‌لینک که همان کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارشان همراه است. این مفهوم در وب‌سایت‌های خارج از ایران با عنوان Review شناخته می‌شود. و اغلب آن را به نام رپرتاژ آگهی می‌شناسند . همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده می‌کنند

برای بالا رفتن سئو خود پیشنهاد میکنم مقاله بک لینک های وب سایت را نیز مطالعه کنید.

پیام بگذارید