تماس با ما
اطلاعات
FA زبان FA
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری
logo-samandehi
0

تبلیغات تعاملی

تبلیغات تعاملی شیوه ای از تبلیغات است که در آن مخاطب درگیر تبلیغ می شود، یعنی برخلاف تبلیغات سنتی، فقط آن را مشاهده نمی کند. خب حالا بریم سراغ محیط واقعی: این نوع تبلیغات، در ابتدا در فضای آنلاین شکل گرفت و معمولا به صورت بازی هایی بر روی گوشی مخاطبان نمایش داده می شد. مخاطب با انجام بازی طراحی و ترکیب شده با تبلیغ، در نهایت، امتیازی دریافت می کرد. اما اینجا صحبت از فضای آنلاین نیست. بلکه منظور، ...

اطلاعات بیشتر
0

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال

جمعی از نخبگان ایرانی موفق شدند برای اولین بار از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و داده‌کاوی 40 میلیون کاربر در فضای تبلیغات دیجیتال بهره برده و بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی را به صورت هوشمند و هدفمند نمایش دهند. به گزارش ایلنا، در سال 2016 نزدیک به 1800 میلیارد دلار در دنیا برای تبلیغات هزینه شده که از این مقدار حدود 800 میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال شده است. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های بین‌المللی طی دو سال آینده ...

اطلاعات بیشتر
0

مشاوره تبلیغات

مشاوره تبلیغات چیست: موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از شرکت‌ها به تبلیغات صحیح و برنامه‌ریزی‌شده آن‌ها بستگی دارد. درواقع ، تبلیغات روشی است برای رساندن پیام یک شرکت به مشتریان خود. برای اینکه یک تبلیغ از کارایی و اثربخشی لازم برخوردار باشد لازم است که فعالیت‌های تبلیغاتی بر اساس یک برنامه تبلیغاتی مناسب انجام شود. و اینجاست که نیاز به یک مشاور تبلیغات حرفه‌ای و کارکشته احساس می‌شود. مدیران یک شرکت نیازمند آن هستند که درکی مناسب از مقوله بازاریابی و تبلیغات ...

اطلاعات بیشتر
0

تبلیغات دیجیتال

تعریفی کلی از تبلیغات دیجیتال تبلیغات دیجیتال به معنی بازاریابی الکترونیک است که البته بدان بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ نیز گفته می شود. بازاریابی الکترونیک به نوعی بازاریابی اطلاق می گردد که با استفاده از ابزارهای دیجیتالی همانند رایانه های شخصی، تلفن های هوشمند، کنسول بازی و … انجام شود. همچنین بازاریابی دیجیتال در ادامه از طریق وب سایت، ارسال ایمیل و شبکه های اجتماعی و … عملیاتی می شوند. اگر شما صاحب یک کسب و کار باشید، باید با بازاریابی ...

اطلاعات بیشتر
0

تبلیغات محتوایی

تبلیغات محتوایی (content advertising) مفهوم جدید دنیای دیجیتال مارکتینگ است. آیا همان بازاریابی محتوایی است؟ آیا تبلیغات محتوایی و تبلیغات همسان به یک معنا هستند؟ مزیت‌ها و معایب این نوع تبلیغات چیست؟ برای چه اهدافی مناسب است؟ در ادامه به این سوالات متداول پاسخ داده می‌شود. دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک صنعت آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد است؛ بسیار سریع! ابزارها، اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌هایی که تا چند سال پیش مخاطب خاصی نداشتند، امروزه به مهمترین بخش زندگی مردم تبدیل ...

اطلاعات بیشتر