تماس با ما
فروشگاه من
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری

اینستاگرام

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 19, 2019

این قطعه زیبا به مناسبت عید تقدیم به همه همراهای عزیز 💥آسرو💥🤩👌🏻 . بخشى از اجراى قطعه تركى «جيران» توسط پارسا خائف پسر خوب و با استعداد اردبیلی در فينال #عصرجديد 🤩🤩 . برای رای به دادن به پارسا خائف كد مستقيم دستورى #٣٣*٧٨٠* راى‌گيرى كنيد.🤩🤩👌🏻👌🏻 . @parsa_khaef 😍👌🏻 . . . . . #عصرجدید #پارسا_خائف #پارساخائف #عصر_جدید #اردبیل #اردبیل_گردی #یاشاسین_آذربایجان #آسرو #آذربایجان #اردبیلیها #ایران #غدیر_خم #عید_غدیر

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 19, 2019

چند نفرتون از وجود این غار آبی زیبا در کشورمون اطلاع داشتین؟ پیشنهاد میکنم حتما برید ببینید چون واقعا زیباست 🤩👌🏻 . 🗺‌غار سهولان دومین غار بزرگ آبی ایران است و در حدود 43 کیلومتری شمال شرقی مهاباد در محور مهاباد - بوکان در آذربایجان غربی قرار دارد. .👌🏻🤩 . با 💥آسرو💥 قشنگ‌ ترین جاهای گردشگری ایران و بشناس و با سفر بهش لذت ببر👌🏻🤩 . Photo by: @rahimimrt📸 . . . . #آسرو #asro #گردشگری #سفر #غار #غار_سهولان #مهاباد #استارتاپ #ارومیه

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 16, 2019

پکیج ترکیبی روز جمعه 🤩🤩😍😍😍 . بنظرم روز جمعه ای از صبح باید گوشی خاموش کنی بزنی بری یه همچین جایی 🤩🤩 . ناهارم ی همچین ناهار دلبری بزنی🤩 تا تاریک شدن هوا هم بمونی فقط سعی کنی جذب طبیعت شی ، مشکلات هم بزاری واسه شنبه صبح 😍 . دوس داری هر کیو با خودت ببری ، تگش کن 😍 . گردشگری و سفر با 💥آسرو💥...🧳🛩🗺🌍 . Photo by: @fatemeh_esmaeilpour 📸 . . . . . . #آسرو #گردشگری #جمعه #طبیعتگردی #طبیعت #سفر #ناهار_بزن #شمالگردی

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 14, 2019

گردشگری با 🚀آسرو🚀 . 💥آسرو💥 یک اپلیکیشن جامع گردشگری که با نصب کردنش کلی امکانات فوق العاده در اختیارتون قرار میگیره مثل: ✔ هیجان یک سفر خاطره انگیز با آسرو🛩🧳 . ✔ لذت یک‌ رزرو مطمئن و ارزان📱🏨 . ✔ یه برنامه سفر فوق العاده 📱🗺 . ✔ساخت ی آلبوم خاطرات عالی و شیر با دوستان بدون گرفتن فضای گوشیتون📸📱 . ✔اطلاعات گردشگری و ی راهنمای سفر عالی🧳🗺📱 . 💯لینک نصب اپلیکیشن 💥آسرو💥تو کافه بازار و مایکت و سایت asroapp.ir 👌🏻😊 . با 🚀آسرو🚀 راحت و آسون سفر هات و برو😍🛩 . . . . . . #آسرو #گردشگری #asro #اپلیکیشن #استارتاپ #سفر #مسافرت

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 11, 2019

عید هر کس آن مهی باشد که او قربان اوست ... #مولانا . عیدتون مبارک همراهای عزیز 💥آسرو💥🤩❣ . تعطیلات خوبی داشته باشین اگه زدین به دل طبیعت مراقب طبیعت باشین🌱🗺🌍 . . . . #آسرو #asro #گردشگری #عیدقربان #عید_قربان #عید_قربان_مبارک #مسافرت #تعطیلات

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 09, 2019

با خاطره‌های تو که سرسبزیِ محضی هر روز برای منِ دیوانه بهار است ... #امید_صباغ_نو . 🗺مسیر جاده اسالم به خلخال . Photo by: @nasringholamy 📸 . همراهای عزیز 💥آسرویی💥 جمعه خوبی رو امیدوارم سپری کرده باشین و آماده شروع ی هفته پر از انرژی و تلاش باشین😍🤩 . . . . #آسرو #گردشگری #گردنه #اسالم_به_خلخال #اسالم_خلخال #گیلانگردی #شمالگردی #اردبیل_گردی #اردبیل #جمعه

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 07, 2019

دیدار امسال من از دریاچه ارومیه حکم‌ملاقات از مریضی را داشت که ۴ سال پیش دیدمش و فکر کردم این آخرین ملاقات است و دریاچه نفسهای آخرش را میزند. اما،اما امسال‌ بیمار بدحال را سرحال و پر آب و زنده دیدم.کیلومترها خشکی دریاجه زیر آب رفته است و زندگی در آن جریان دارد. بارندگیهای سال گذشته به داد این دریاچه رسید و طوفانهای‌نمک‌ آن را مهار‌کرد و همه جیز را فعلا درست سر‌حایش قرار داده است. باید بدانیم این بارندگیها تنها نیمی از شرایط مساعدی است که باید این دریاچه تجربه کند و نیم دیگر آن عوامل انسانی و محیطی است. امیدوارم این‌شرایط همواره محیا باشد و با تدبیری که در پیش‌گرفته شده است شاهد مرگ‌ آن حد اقل در دوران خودمان‌ نباشیم.😍😍🏞🏞 . 📽دریاچه ارومیه/مرداد ۹۸ Video by:@vmalmir . . . . . #آسرو #گردشگری #اپلیکیشن #استارتاپ #ایرانگردی #ایران #دریاچه_ارومیه #ارومیه #آذربایجان_غربی #دریاچه

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 06, 2019

حکایت دریاست زندگی! 🌊 گاهی هم فرو میرویم چشم هایمان را میبندیم ! 👀 همه جا تاریکیست !🕳 ولی یادت باشه آرام باش ...❣ دوباره سر از آب بیرون میاوریم ، ...🏞 که ایندفعه از جایی که ما دوست داریم زندگی برایمان سبز میشود ... 🌱 . . Video by : @dariushbagheri . 🗺تنکابن ،مازندران،ایران⛰🇮🇷 . گردشگری با 💥آسرو💥...👌🏻🤩 . . . . . #گردشگری #آسرو #اپلیکیشن #مازندران #تنکابن #شمالگردی




جمعی از نخبگان ایرانی موفق شدند برای اولین بار از الگوریتم‌های هوش مصنوعی و داده‌کاوی 40 میلیون کاربر در فضای تبلیغات دیجیتال بهره برده و بنرها و ویدئوهای تبلیغاتی را به صورت هوشمند و هدفمند نمایش دهند.

به گزارش ایلنا، در سال 2016 نزدیک به 1800 میلیارد دلار در دنیا برای تبلیغات هزینه شده که از این مقدار حدود 800 میلیارد دلار صرف تبلیغات دیجیتال شده است. این در حالی است که بر اساس گزارش‌های بین‌المللی طی دو سال آینده سهم تبلیغات دیجیتال از غیردیجیتال پیشی خواهد گرفت. در ایران نیز هزینه‌کرد تبلیغات دیجیتال در این سال حدود 50 میلیون دلار (نزدیک به 200 میلیارد تومان) برآورد شده است.

آمار

از طرف دیگر تبلیغات بنری و ویدئویی در کشور در سال 2016 بالغ بر 350 میلیارد بازدید داشته است، این بدان معناست که به طور میانگین در هر ثانیه در ایران بیش از 11 هزار بازدید از تبلیغات صورت گرفته است.

این حجم از تبلیغات و رسانه‌های تبلیغاتی و رشد روزافزون آن، به تدریج اثربخشی تبلیغات را کاهش داده است، به گونه‌ای که هزینه آن را بالا برده، مدت زمان رسیدن به اهداف تبلیغاتی افزایش می‌یابد و همچنین کاربران غیرمرتبط مخاطب قرار می‌گیرند و به تجربه کاربران اپلیکیشن‌ها و سایت‌ها آسیب می‌رسد. از این رو تبلیغی موفق خواهد بود که بتواند مخاطب خود را به درستی از میان کاربران شناسایی کرده و برای آنها به نمایش درآید؛ به عبارتی سابقه رفتارهایی که هر کاربر در فضای دیجیتال، اعم از اپلیکیشن موبایل یا صفحه مرورگر داشته و سلیقه‌ای که از خود نشان داده است، مکان جغرافیایی وی، اپراتوری که استفاده می‌کند، دستگاهی که با آن به اینترنت متصل است، جنسیتش و … تحلیل شود و با توجه به این اطلاعات و نیازی که دارد، تبلیغ مرتبط برایش به نمایش درآید.

دانش نوین ایرانی

به تازگی جمعی از نخبگان ایرانی با اتکا به داده‌های به دست آمده از حدود 40 میلیون کاربر ایرانی، به مدلی دست یافته‌اند که به کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشین، رفتار کاربران را تحلیل کرده و به صورت هوشمند و خودکار توزیع تبلیغات را در رسانه‌های مختلف و نیز مدل‌های مختلف تبلیغ – اعم از بنر یا ویدئو – بهینه‌سازی می‌کند. به زبان دیگر تجمیع داده‌های کاربران دانشی را فراهم آورده است که نه تنها مخاطب تبلیغ به درستی و با کمترین خطا شناسایی می‌شود، بلکه نوع تبلیغی که اثر بیشتری دارد برای وی نمایش داده می‌شود؛ و همه این بهینه‌سازی‌ها به صورت ماشینی صورت می‌گیرد. به مرور زمان و با افزایش داده‌های به دست‌آمده از کاربران، شناخت از آنها کاملتر شده و عملکرد این سیستم نیز بهبود می‌یابد.

در حال حاضر شرکت گوگل با حجم بیشماری از داده‌هایی که در این زمینه به دست آورده است، در دنیا پیشگام است اما در ایران این اولین بار است که یک شرکت دانش‌بنیان هوش مصنوعی را در خدمت تبلیغات دیجیتال گرفته است. این دستاورد نه تنها هزینه تبلیغات را به شدت کاهش می‌دهد، بلکه موجب می‌شود کاربران اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مختلف از تبلیغات نامربوط و فراوان آزرده نشوند.

کاربرد هوش مصنوعی در دنیای تبلیغات دیجیتال

جهت آشنایی با تبلیغات فوق بهره وری آسرو اپلیکیشن آسرو را از لینک دانلود نمائید.



قدیمی تر جدیدتر