تماس با ما
اطلاعات
FA زبان FA
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری

اینستاگرام

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Dec 12, 2019

هوایِ خودت را که داشته باشی ؛ جمعه ؛ بهترین روزِ هفته است ، و پاییز ؛ زیباترین فصلِ سال ...🍂🍁 فقط کافیست حالِ دلت خوب باشد ! . #نرگس_صرافیان_طوفان . 🌍جاده جنگلی خلخال_اسالم . 🗺با ورود به این جاده به یکی از رویایی ترین مسیرهای جنگلی ایران قدم گذاشته اید و با گذر از آن مناظر بسیار زیبایی را خواهید دید. اگر از دوستداران رانندگی باشید، محال است که لذت رانندگی در این جاده را از دست بدهید.🤩🍁🍂 . تجربه سفر به این جاده جنگلی زیبارو داشتین؟کسی که دلتون میخواد ساعت ها کنارش تو این جاده باهم تو ماشین باشین و هم زیر این پست تگ کنید🤩🍁 . Video by:@dr_khashayar_lohrasbi 🙏🌷 . . . . . #آسرو #گردشگری #خلخال #خلخال_اسالم #اسالم_خلخال #جاده_جنگلی #پاییز #جمعه

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Dec 11, 2019

پاییز تمام شهر را... محکم در آغوش گرفته...🍁🍂 چقدر می‌لرزد... می‌بارد... چقدر بی‌تاب است...🌧 نمی‌داند آفتابی باشد و...☀️ بخندد یا سرد باشد و ببارد...🌝⛈ نگران فردایی‌ست که... زمستانی بیاید و شهر را از او بگیرد...❄ و تنها یک چیز پاییز را نابود می‌کند؛ اینکه... رسیدن زمستان حتمی‌ست...!❄ . Photo by: @alimasumikhansari 🙏🌷 . ابتدا بگم که همه ی عکسارو ببینید 😊 .دوم اینکه بدون شک اگر یه لیستی تهیه بشه که زیباترین نقاط ایران در فصل پاییز رو بخوان معرفی کنن ، جای خوانسار و روستاهای اطرافش اون بالا بالاهای لیسته 👌🏻🍁🍂 . خوانسار نماد کامل یک باغ‌شهر در ایران است. این شهر پر از کوچه باغ‌هایی است که می‌توان در آن‌ها قدم زد. کوچه باغ‌های رویایی خوانسار که با دیوارهای خشتی و درختان سر به فلک کشیده که ارتفاع آن‌ها چندین برابر دیوارها مزین شده‌اند، در این شهر باصفا و دیدنی جا خوش کرده‌اند.🍁🍂 . تاحالا به این شهر زیبا سفر کردین؟نظرتون و واسمون بگین و حس و حالتون و بعد دیدن این تصاویر با ما شریک بشین 😊🍁🍂 . . ‌. . . #آسرو #گردشگری #خوانسار #اصفهان #پاییز

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Dec 10, 2019

⚜آسرو⚜ جامع ترین سامانه گردشگری و تبلیغات هوشمند... . . . . 🧳🛩فعال در گردشگری و سفر و هتل و تور وبلیط گرفتن هم برای گردشگرای داخلی و فعال تو زمینه توریسم سلامت برای گردشگران ورودی به کشور و شناخت رستوران های مسیر و رزرو و ی برنامه سفر فوق العاده فقط گوشه ای از برنامه هایی که ⚜آسرو⚜ واستون داره... . . 📣 ⚜آسرو⚜ ی تیم متخصص تو زمینه تبلیغات دیجیتالی و هدف محور داره و کلی برنامه هوشمند برای اصناف داره... . . 📱ی سامانه رزرواسیون کامل با ۹ مدل سیستم رزرو و کلی امکانات کاربردی که خیلی زود قرار اضافه بشه...👌🏻 . . . . . #آسرو #اپلیکیشن #گردشگری #تبلیغات #برندینگ #استارت_آپ #استارتاپ

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Dec 05, 2019

همین روزها ؛ اتفاقاتِ خوب ، خواهند افتاد ؛ درست وسطِ روزمرِگی هایمان ،🍁❄ دلخوشی ها راهشان را گم خواهند کرد و این بار ، به سمتِ ما روانه خواهند شد .🍂 شب هایی را می بینم که از خستگیِ شادی و لبخندِ روزهایمان می خوابیم و صبح هایی که با اشتیاقِ دلخوشی هایِ تازه بیدار می شویم .🍁❄ من شک ندارم ؛ یکی از همین روزها ... همه چیز درست خواهد شد ! . یکی از همین روزهاست که برف می بارد...🌨❄ برف را دوست دارم چون فقط با برف میشود❄ آدمی ساخت☃️ که هم درونش سفید باشد و هم بیرونش...!!!❄🤩 . شب پاییزی و سردتون انشالله بخیر باشه و دل هاتون گرم باشه 🤩❄ ‌. از حس و حالتون با دیدن این جاده برفی واسمون بگین🤩❄ . . . . . . #آسرو #ایران #گردشگری #پاییز #برف_پاییزی #شمالگردی

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Dec 02, 2019

پاییز ... یک نوار کاست قدیمی‌ست📼🍁 که یک طرفش با صدای باران پر شده🌧 یک طرفش با صدای تو ...🍁🍂 . در این روزهای رو به پایان پاییز ،🍁🍂 اگر هوای خیابان‌های خلوتِ نارنجی 🌅 و قدم زدن‌هایش به سرت زد،🍁🍂 بی‌درنگ مرا خبر کن! نمی‌خواهم صفحات دفتر پاییز امسال هم بی خاطره، مُهر انقضا بخورند!!🍁🍂 . 🌏#کجور ، غرب مازندران . Photo by:@sourena_sf . . . . . . #آسرو #پاییز #پاییز🍁 #گردشگری #ایران #مازندران #برگ_پاییزی

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Nov 28, 2019

✅ما تو آسرو هتل ها را می شناسیم و هدفمان نمایش لیست ها با بهترین قیمت ها به شماست تا بتوانید رزرو هتل با بهترین و مناسب ترین قیمت را تجربه کنید.🏨🧳🛩 . ✅قبل از رزرو هتل می توانید به راحتی هتل ها را مقایسه کنید، موارد ذیل از جمله مواردی است که به شما در انتخاب هتل کمک می کند: •امکانات هتل •موقعیت هتل •نظرات مسافران •عکس های هتل •قیمت هتل . ✅با هر سلیقه و بودجه ای به راحتی و در کوتاهترین زمان با اپلیکیشن 💥آسرو💥 هتل دلخواهتان را رزرو کنید.🧳🏨🛩📱 . . . . . . #آسرو #گردشگری #ایرانگردی #ایران #رزرو_هتل #رزرو_آنلاين #رزروهتل

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Nov 25, 2019

برف را دوست دارم ... حالا برف پاییزی باشد که دگر هیچ... چون فقط با برف می شود آدمی ساخت که هم درونش سفید است و هم بیرونش...🍁❄☃️ . برف پاییزی و همین قشنگیاش دیگه 🍂❄️ . لحظه هاتون به سفیدی و روشنی دونه های برف و حال دلتون مثل برگ های پاییزی رنگی و خوب باشه❤ . Video by:@sajjadsaffari . 🗺مازندران،کلاردشت... . . . . . . #آسرو #آذر #پاییز🍁 #پاییز #برف #برف_پاییزی #جاده_جنگلی #مازندران

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Nov 14, 2019

تموم حس تاریخو، توی برق چشات داری شبیه دخترک های ، رو قلیون های قاجاری شکوه دوره مادی ، غم تاراج تیموری چقدر نزدیک نزدیکی ، چقدر از دیگرون دوری شبیه بوی بارون تو ، غروب تخت جمشیدی یه خورشیدی که از مغرب ، به این ویرونه تابیدی... . تخت جمشید،پرسپولیس،شیراز🗺 . Photo by:@feeliran 👌🏻🙏 @katia_mi_ 🙏🌷 . . . . . . . . #آسرو #ایران #گردشگری #تخت_جمشید #شیراز #شیرازگردی #فم_تریپ #پرسپولیس #persepolis #ایرانگردی #طبیعتگردی #پاییز #آبان #توریستی_گردشگری #ASRO #استارتاپ #ایرانگرد #مسافرت #پیامبر_اکرم #فوتبال #سفر #سفر_گروهی #طبیعت #تعطیلات #رزرو_هتل #عکاسی #تور_ارزان #تور_مسافرتی

logo-samandehi
جولای 12, 2019 0



تبلیغات محتوایی (content advertising) مفهوم جدید دنیای دیجیتال مارکتینگ است. آیا همان بازاریابی محتوایی است؟ آیا تبلیغات محتوایی و تبلیغات همسان به یک معنا هستند؟ مزیت‌ها و معایب این نوع تبلیغات چیست؟ برای چه اهدافی مناسب است؟

در ادامه به این سوالات متداول پاسخ داده می‌شود.

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک صنعت آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد است؛ بسیار سریع!

ابزارها، اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌هایی که تا چند سال پیش مخاطب خاصی نداشتند، امروزه به مهمترین بخش زندگی مردم تبدیل شده‌اند. از اینرو بازاریابان فعال در هر حوزه تجاری به دنبال راه‌های متنوعی برای دسترسی به مخاطبان یا مشتریان خود هستند.
رشد سریع دیجیتال مارکتینگ باعث بوجود آمدن اصطلاحاتی شده است که هر گروه تجاری باید از آن آگاهی داشته باشد. به زبان ساده، به روز بودن! بعضی از این اصطلاحات رایج دیجیتال مارکتینگ گمراه کننده هستند و باید از سایر مفهوم‌های مشابه تمییز داده شوند. شاید شما به عبارت “تبلیغات محتوایی” برخورد کرده باشید. تعداد جستجو‌های مرتبط با این عبارت بسیار زیاد است و موضوع مهمی برای هر گروه تجاری است.


تبلیغات محتوایی چیست؟

جای تعجب نیست که تعریف دقیق تبلیغات محتوایی کمی دشوار است، چرا که بسیاری از افراد آن (content advertising) را با بازاریابی محتوایی (content marketing) اشتباه می‌گیرند. برخی افراد نیز این عبارت را با تبلیغات همسان یا نیتیو اشتباه می‌گیرند. 

با اینکه این مفهوم تبلیغات محتوایی نسبتا جدید است، ایده اصلی موجود در پشت پرده آن ساده است:
” به مراحل تولید محتوا با هدف بهبود محتوا از طریق کانال‌های پولی گفته می‌شود. این کانال‌ها می‌تواند شامل کمپین‌های PPC، شبکه‌های اجتماعی، موقعیت‌های اسپانسر شده یا هر نوع فرصت برای تبلیغ پولی باشد.”


در این مفهوم هر نوع فرمت از محتوا می‌تواند بخشی از کمپین تبلیغات محتوایی را تشکیل دهد. برای مثال می‌توانید یک گزارش از یک مشکل متداول در حوزه تجاری خود تهیه کنید و با استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی این گزارش را ارتقا دهید.

تا زمانی که محتوا تولید می‌شود و از طریق شبکه‌های پولی گسترش پیدا می‌کند، شما از این امکان استفاده می‌کنید.


تبلیغات محتوایی در برابر بازاریابی محتوایی

در ابتدا بهتر است این دو مفهوم را با یکدیگر مقایسه کنیم. بازاریابی محتوایی مبنای اصلی بازاریابی ربایشی است. در بازاریابی ربایشی، گروه‌های تجاری با ارائه و به اشتراک گذاری مطالب مفید، کاربردی و ارزشمند در قالب خبر یا گزارش، ویدئو، پادکست و… مخاطبان یا مشتریانی که به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه‌ای خاص هستند را به سمت خود جذب می‌کنند.

ساختار کلی بازاریابی محتوایی پیوستگی هدفمندی دارد و از هم گسیخته نیست.
از طرف دیگر به صورت هدفمند از هم گسیخته‌اند و طوری طراحی شده‌اند که توجه بیننده را بربایند و آن‌ها را برای انجام یک عکس العمل خاص وسوسه کنند.

ویژگی مشترک


یکی از ویژگی‌هایی که در هر دو زمینه تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی مورد اهمیت است، تاکید و اهمیت دادن به کیفیت است. درست است که شما با تولید محتوای تبلیغاتی در حال گسترش محتوای ارگانیگ خود از طریق کانال‌های پولی هستید، اما این بدین معنی نیست که محتوای بی‌کیفیت در برابر کاربران قرار دهید. کیفیت محتوا باید در بالاترین سطح خود باشد، چراکه شما با پرداخت هزینه در حال گسترش محتوای تجارت خود هستید، پس باید بیشترین بازده را بگیرید!

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

تفاوت اصلی دیگر بین تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی جایی است که مسئله وابستگی بازاریابی محتوایی بهاصول سئو و رتبه بندی ارگانیک گوگل پیش می‌آید. مخاطبان و مشتریان بوجود آمده از طریق این بازاریابی ماز طریق جستجو‌های گوگل روانه تجارت شما می‌شوند، بنابراین افت و خیز جستجو‌های ارگانیک بر کیفیت این نوع بازاریابی تاثیرگذار است. اما از طرف دیگر تبلیغات محتوایی با چالش‌های همراه با بازاریابی محتوایی رو به رو نیست، کاهش دسترسی ارگانیک به محتوای اصلی شما تاثیری بر قدرت تبلیغات محتوایی از طریق کانال‌های پولی را ندارد.
امروزه، باید بدانیم که حجم جستجو‌های ارگانیک در حال کاهش هستند. این مسئله در آینده برای تجارت‌هایی که بر پایه جستجو‌های ارگانیک بنا شده‌اند، می‌تواند خطرآفرین باشد. به نظر می‌رسد که تبلیغات محتوایی قدم منطقی بعدی در جهت گسترش محتوا به عنوان یک سلاح مفید در بازاریابی است.

آیا تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

این سوال نیز یکی از ابهامات موجود در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان یا تیتیو است؟ خیر، این تساوی تقریبا نادرست است.
تبلیغات همسان با ارائه گزارش همسان با ساختار پلتفورم ارائه دهنده آن موفقیت آمیز بوده است. در این نوع تبلیغات، بسیاری از کاربران به تفاوت موجود بین محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی پی نمی‌برند.

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

از طرف دیگر تبلیغات محتوایی باید در چشمان کاربر نسبت به محتوای اصلی قابل تشخیص باشد. در این زمان است که محتوای با کیفیت نقش تاثیرگذاری در تصمیم کاربر می‌گذارد. برای مثال شما به دنبال دانلود یک مقاله علمی هستید، واضح است که به روش ارائه آن توسط سایت میزبان اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که دنبال آن هستید کیفیت خوب است. بنابراین شاید اصلا متوجه نشوید که بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اید!

مزیت‌های تبلیغات محتوایی چیست؟

به احتمال زیاد شاخص‌ترین مزیت تبلیغات محتوایی نسبت به بازاریابی محتوایی عدم وابستگی به جستجو در موتور‌های جستجو یا نیاز به کشف شدن است. اگر برای گسترش محتوای خود هزینه‌ای پرداخت می‌کنید، دیگر نباید نگران جذب مخاطب یا مشتریان باشید، دیگر نیاز ندارید بیش از حد لازم بر روی اصول سئو کار کنید. خیلی ساده است؛ مخاطب حوزه خود را پیدا می‌کنید، کانالی را انتخاب می‌کنید که تا حد زیادی با نیاز‌های شما مطابقت می‌کند، هزینه‌ای پرداخت کرده و با تبلیغات محتوایی در آن کانال مشتریان زیادی را به سمت تجارت خود روانه می‌کنید.


مزیت دیگر تبلیغات محتوایی امکان تمرکز بر موضوعات ریز و در اصطلاح زیر ذره‌بین است. گسترش موضوعاتی که با تولید محتوای ارگانیک و کسب بازدید از طریق جستجو بسیار سخت است، براحتی با تبلیغات محتوایی امکان پذیر می‌شود. این بدین معنی است که می‌توانید نقاط هدف را در ذهن کاربران تشخیص دهید و با ارائه تبلیغ محتوایی حول آن موضوع نیاز‌های کاربر را برطرف کرده و نام برند و هویت شرکت تجاری خود را در ذهن خواننده ثبت کنید.

معایب تبلیغات محتوایی چیست؟

چالش تولید محتوای باکیفیت یکی از نکات قابل توجه در این موضوع است. اولین چالش پیش رو برای گروه‌های تجاری تولید محتوا است. این کار زمان بر بوده و به اصول خاصی وابسته است. تولید محتوای با کیفیت به زمان و هزینه کافی نیازمند است. برخی اوقات نیاز است تا افرادی را در جهت تولید محتوا استخدام کرده و هزینه‌های مالی خود را افزایش دهید؛ بنابراین یکی از معایب آن، بحث محدودیت بودجه است. چرا که تبلیغ در کانال‌های تبلیغی پولی مانند تبلیغات فیسبوک یا سایت‌های مرتبط به پول نیازمند است. در اینجاست که برای اهداف اصلی شرکت تجاری نباید از تبلیغات محتوایی استفاده شود، چراکه بسیار پرهزینه هستند و در بلند مدت پاسخگوی اهداف شرکت نخواهند بود.


از طرف دیگر مهارت در تمرکز بر روی موضوعات تخصصی و عدم نگرانی درباره دیده شدن چالش‌های خاص خود را دارد.

هر چه جمعیت مخاطبان کمتر باشد، باید نرخ تبدیل افزایش پیدا کند. نرخ تبدیل یعنی تبدیل یک بازدید کننده به مشتری! چالش دیگر زمانی مشاهده می‌شود که کابران بعد از ورود از طریق تبلیغ دیگر به سمت تجارت شما باز نمی‌گردند، این بدین معنی است که گسترش بعضی از پروژه‌ها از طریق تبلیغات محتوایی به صرفه نیست. هزینه‌ها بیشتر از سود تجارت است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا مخاطبان یا مشتریان خود را به صورت تخصصی بررسی کنید . در انتخاب نوع کانال پولی و کیفیت محتوا دقت لازم را به خرج دهید. مهم این است که هزینه‌های شما جوابگوی اهداف اولیه تبلیغات محتوایی باشد.


یک مثال:

به تبلیغ زیر دقت کنید که در فیسبوک منتشر شده است:

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

محتوای ارائه شده در تبلیغ روش رقابت در Adwords نام دارد. از آنجایی که سایت هدف این تبلیغ می‌دانسته که نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان حقیقی این موضوع مهم، زیاد است، تولید یک راهنما حول این موضوع و تبلیغ آن از طریق فیسبوک تاثیر زیادی بر اهداف هدایت مشتریان (لید) دارد، طوری که نسبت هزینه تبلیغات محتوایی به نرخ تبدیل و درآمد زایی کمتر خواهد شد.

بررسی تبلیغات محتوایی به صورت خلاصه

درباره این نوع تبلیغات باید به مفاهیم زیر دقت کنید:

1- به مراحل تولید محتوای تبلیغی در جهت گسترش محتوای اصلی تجارت شما از طریق کانال‌های پولی متنوع، گفته می‌شود

2- با مفهوم بازاریابی محتوایی یکسان نیست؛ به ترافیک ارگانیگ موتور‌های جستجو، اصول و مبانی سئو یا کشف شدن و اشتراک گذاری وابسته نیستند.

تبلیغات همسان، ضرورتا با مفهوم این نوع تبلیغات یکسان نیست.

3- برای موضوعات پر چالشی مفید هستند که کسب مشتری از طریق آن‌ها با روش بازاریابی محتوای ارگانیک و جذب ترافیک از طریق جستجو‌های ارگانیک امکان پذیر نیست.

4- باید با اهداف تجارت شما همخوان باشد؛ برای مثال افزایش هدایت مشتریان، یا بالا بردن نرخ تبدیل.

این اطمینان را حاصل کنید که محتوای شما در زمان درست، در دسترس کاربران درست قرار می‌گیرد.



پیام بگذارید