تماس با ما
فروشگاه من
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری

اینستاگرام

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 19, 2019

این قطعه زیبا به مناسبت عید تقدیم به همه همراهای عزیز 💥آسرو💥🤩👌🏻 . بخشى از اجراى قطعه تركى «جيران» توسط پارسا خائف پسر خوب و با استعداد اردبیلی در فينال #عصرجديد 🤩🤩 . برای رای به دادن به پارسا خائف كد مستقيم دستورى #٣٣*٧٨٠* راى‌گيرى كنيد.🤩🤩👌🏻👌🏻 . @parsa_khaef 😍👌🏻 . . . . . #عصرجدید #پارسا_خائف #پارساخائف #عصر_جدید #اردبیل #اردبیل_گردی #یاشاسین_آذربایجان #آسرو #آذربایجان #اردبیلیها #ایران #غدیر_خم #عید_غدیر

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 19, 2019

چند نفرتون از وجود این غار آبی زیبا در کشورمون اطلاع داشتین؟ پیشنهاد میکنم حتما برید ببینید چون واقعا زیباست 🤩👌🏻 . 🗺‌غار سهولان دومین غار بزرگ آبی ایران است و در حدود 43 کیلومتری شمال شرقی مهاباد در محور مهاباد - بوکان در آذربایجان غربی قرار دارد. .👌🏻🤩 . با 💥آسرو💥 قشنگ‌ ترین جاهای گردشگری ایران و بشناس و با سفر بهش لذت ببر👌🏻🤩 . Photo by: @rahimimrt📸 . . . . #آسرو #asro #گردشگری #سفر #غار #غار_سهولان #مهاباد #استارتاپ #ارومیه

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 16, 2019

پکیج ترکیبی روز جمعه 🤩🤩😍😍😍 . بنظرم روز جمعه ای از صبح باید گوشی خاموش کنی بزنی بری یه همچین جایی 🤩🤩 . ناهارم ی همچین ناهار دلبری بزنی🤩 تا تاریک شدن هوا هم بمونی فقط سعی کنی جذب طبیعت شی ، مشکلات هم بزاری واسه شنبه صبح 😍 . دوس داری هر کیو با خودت ببری ، تگش کن 😍 . گردشگری و سفر با 💥آسرو💥...🧳🛩🗺🌍 . Photo by: @fatemeh_esmaeilpour 📸 . . . . . . #آسرو #گردشگری #جمعه #طبیعتگردی #طبیعت #سفر #ناهار_بزن #شمالگردی

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 14, 2019

گردشگری با 🚀آسرو🚀 . 💥آسرو💥 یک اپلیکیشن جامع گردشگری که با نصب کردنش کلی امکانات فوق العاده در اختیارتون قرار میگیره مثل: ✔ هیجان یک سفر خاطره انگیز با آسرو🛩🧳 . ✔ لذت یک‌ رزرو مطمئن و ارزان📱🏨 . ✔ یه برنامه سفر فوق العاده 📱🗺 . ✔ساخت ی آلبوم خاطرات عالی و شیر با دوستان بدون گرفتن فضای گوشیتون📸📱 . ✔اطلاعات گردشگری و ی راهنمای سفر عالی🧳🗺📱 . 💯لینک نصب اپلیکیشن 💥آسرو💥تو کافه بازار و مایکت و سایت asroapp.ir 👌🏻😊 . با 🚀آسرو🚀 راحت و آسون سفر هات و برو😍🛩 . . . . . . #آسرو #گردشگری #asro #اپلیکیشن #استارتاپ #سفر #مسافرت

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 11, 2019

عید هر کس آن مهی باشد که او قربان اوست ... #مولانا . عیدتون مبارک همراهای عزیز 💥آسرو💥🤩❣ . تعطیلات خوبی داشته باشین اگه زدین به دل طبیعت مراقب طبیعت باشین🌱🗺🌍 . . . . #آسرو #asro #گردشگری #عیدقربان #عید_قربان #عید_قربان_مبارک #مسافرت #تعطیلات

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 09, 2019

با خاطره‌های تو که سرسبزیِ محضی هر روز برای منِ دیوانه بهار است ... #امید_صباغ_نو . 🗺مسیر جاده اسالم به خلخال . Photo by: @nasringholamy 📸 . همراهای عزیز 💥آسرویی💥 جمعه خوبی رو امیدوارم سپری کرده باشین و آماده شروع ی هفته پر از انرژی و تلاش باشین😍🤩 . . . . #آسرو #گردشگری #گردنه #اسالم_به_خلخال #اسالم_خلخال #گیلانگردی #شمالگردی #اردبیل_گردی #اردبیل #جمعه

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 07, 2019

دیدار امسال من از دریاچه ارومیه حکم‌ملاقات از مریضی را داشت که ۴ سال پیش دیدمش و فکر کردم این آخرین ملاقات است و دریاچه نفسهای آخرش را میزند. اما،اما امسال‌ بیمار بدحال را سرحال و پر آب و زنده دیدم.کیلومترها خشکی دریاجه زیر آب رفته است و زندگی در آن جریان دارد. بارندگیهای سال گذشته به داد این دریاچه رسید و طوفانهای‌نمک‌ آن را مهار‌کرد و همه جیز را فعلا درست سر‌حایش قرار داده است. باید بدانیم این بارندگیها تنها نیمی از شرایط مساعدی است که باید این دریاچه تجربه کند و نیم دیگر آن عوامل انسانی و محیطی است. امیدوارم این‌شرایط همواره محیا باشد و با تدبیری که در پیش‌گرفته شده است شاهد مرگ‌ آن حد اقل در دوران خودمان‌ نباشیم.😍😍🏞🏞 . 📽دریاچه ارومیه/مرداد ۹۸ Video by:@vmalmir . . . . . #آسرو #گردشگری #اپلیکیشن #استارتاپ #ایرانگردی #ایران #دریاچه_ارومیه #ارومیه #آذربایجان_غربی #دریاچه

تبلیغات محتوایی
آیکون سربرگ

@asroofficial

Aug 06, 2019

حکایت دریاست زندگی! 🌊 گاهی هم فرو میرویم چشم هایمان را میبندیم ! 👀 همه جا تاریکیست !🕳 ولی یادت باشه آرام باش ...❣ دوباره سر از آب بیرون میاوریم ، ...🏞 که ایندفعه از جایی که ما دوست داریم زندگی برایمان سبز میشود ... 🌱 . . Video by : @dariushbagheri . 🗺تنکابن ،مازندران،ایران⛰🇮🇷 . گردشگری با 💥آسرو💥...👌🏻🤩 . . . . . #گردشگری #آسرو #اپلیکیشن #مازندران #تنکابن #شمالگردی



تبلیغات محتوایی (content advertising) مفهوم جدید دنیای دیجیتال مارکتینگ است. آیا همان بازاریابی محتوایی است؟ آیا تبلیغات محتوایی و تبلیغات همسان به یک معنا هستند؟ مزیت‌ها و معایب این نوع تبلیغات چیست؟ برای چه اهدافی مناسب است؟

در ادامه به این سوالات متداول پاسخ داده می‌شود.

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک صنعت آنلاین با سرعت زیادی در حال رشد است؛ بسیار سریع!

ابزارها، اپلیکیشن‌ها و تکنولوژی‌هایی که تا چند سال پیش مخاطب خاصی نداشتند، امروزه به مهمترین بخش زندگی مردم تبدیل شده‌اند. از اینرو بازاریابان فعال در هر حوزه تجاری به دنبال راه‌های متنوعی برای دسترسی به مخاطبان یا مشتریان خود هستند.
رشد سریع دیجیتال مارکتینگ باعث بوجود آمدن اصطلاحاتی شده است که هر گروه تجاری باید از آن آگاهی داشته باشد. به زبان ساده، به روز بودن! بعضی از این اصطلاحات رایج دیجیتال مارکتینگ گمراه کننده هستند و باید از سایر مفهوم‌های مشابه تمییز داده شوند. شاید شما به عبارت “تبلیغات محتوایی” برخورد کرده باشید. تعداد جستجو‌های مرتبط با این عبارت بسیار زیاد است و موضوع مهمی برای هر گروه تجاری است.


تبلیغات محتوایی چیست؟

جای تعجب نیست که تعریف دقیق تبلیغات محتوایی کمی دشوار است، چرا که بسیاری از افراد آن (content advertising) را با بازاریابی محتوایی (content marketing) اشتباه می‌گیرند. برخی افراد نیز این عبارت را با تبلیغات همسان یا نیتیو اشتباه می‌گیرند. 

با اینکه این مفهوم تبلیغات محتوایی نسبتا جدید است، ایده اصلی موجود در پشت پرده آن ساده است:
” به مراحل تولید محتوا با هدف بهبود محتوا از طریق کانال‌های پولی گفته می‌شود. این کانال‌ها می‌تواند شامل کمپین‌های PPC، شبکه‌های اجتماعی، موقعیت‌های اسپانسر شده یا هر نوع فرصت برای تبلیغ پولی باشد.”


در این مفهوم هر نوع فرمت از محتوا می‌تواند بخشی از کمپین تبلیغات محتوایی را تشکیل دهد. برای مثال می‌توانید یک گزارش از یک مشکل متداول در حوزه تجاری خود تهیه کنید و با استفاده از تبلیغات شبکه‌های اجتماعی این گزارش را ارتقا دهید.

تا زمانی که محتوا تولید می‌شود و از طریق شبکه‌های پولی گسترش پیدا می‌کند، شما از این امکان استفاده می‌کنید.


تبلیغات محتوایی در برابر بازاریابی محتوایی

در ابتدا بهتر است این دو مفهوم را با یکدیگر مقایسه کنیم. بازاریابی محتوایی مبنای اصلی بازاریابی ربایشی است. در بازاریابی ربایشی، گروه‌های تجاری با ارائه و به اشتراک گذاری مطالب مفید، کاربردی و ارزشمند در قالب خبر یا گزارش، ویدئو، پادکست و… مخاطبان یا مشتریانی که به دنبال کسب اطلاعاتی در زمینه‌ای خاص هستند را به سمت خود جذب می‌کنند.

ساختار کلی بازاریابی محتوایی پیوستگی هدفمندی دارد و از هم گسیخته نیست.
از طرف دیگر به صورت هدفمند از هم گسیخته‌اند و طوری طراحی شده‌اند که توجه بیننده را بربایند و آن‌ها را برای انجام یک عکس العمل خاص وسوسه کنند.

ویژگی مشترک


یکی از ویژگی‌هایی که در هر دو زمینه تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی مورد اهمیت است، تاکید و اهمیت دادن به کیفیت است. درست است که شما با تولید محتوای تبلیغاتی در حال گسترش محتوای ارگانیگ خود از طریق کانال‌های پولی هستید، اما این بدین معنی نیست که محتوای بی‌کیفیت در برابر کاربران قرار دهید. کیفیت محتوا باید در بالاترین سطح خود باشد، چراکه شما با پرداخت هزینه در حال گسترش محتوای تجارت خود هستید، پس باید بیشترین بازده را بگیرید!

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

تفاوت اصلی دیگر بین تبلیغات محتوایی و بازاریابی محتوایی جایی است که مسئله وابستگی بازاریابی محتوایی بهاصول سئو و رتبه بندی ارگانیک گوگل پیش می‌آید. مخاطبان و مشتریان بوجود آمده از طریق این بازاریابی ماز طریق جستجو‌های گوگل روانه تجارت شما می‌شوند، بنابراین افت و خیز جستجو‌های ارگانیک بر کیفیت این نوع بازاریابی تاثیرگذار است. اما از طرف دیگر تبلیغات محتوایی با چالش‌های همراه با بازاریابی محتوایی رو به رو نیست، کاهش دسترسی ارگانیک به محتوای اصلی شما تاثیری بر قدرت تبلیغات محتوایی از طریق کانال‌های پولی را ندارد.
امروزه، باید بدانیم که حجم جستجو‌های ارگانیک در حال کاهش هستند. این مسئله در آینده برای تجارت‌هایی که بر پایه جستجو‌های ارگانیک بنا شده‌اند، می‌تواند خطرآفرین باشد. به نظر می‌رسد که تبلیغات محتوایی قدم منطقی بعدی در جهت گسترش محتوا به عنوان یک سلاح مفید در بازاریابی است.

آیا تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

این سوال نیز یکی از ابهامات موجود در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان یا تیتیو است؟ خیر، این تساوی تقریبا نادرست است.
تبلیغات همسان با ارائه گزارش همسان با ساختار پلتفورم ارائه دهنده آن موفقیت آمیز بوده است. در این نوع تبلیغات، بسیاری از کاربران به تفاوت موجود بین محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی پی نمی‌برند.

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

از طرف دیگر تبلیغات محتوایی باید در چشمان کاربر نسبت به محتوای اصلی قابل تشخیص باشد. در این زمان است که محتوای با کیفیت نقش تاثیرگذاری در تصمیم کاربر می‌گذارد. برای مثال شما به دنبال دانلود یک مقاله علمی هستید، واضح است که به روش ارائه آن توسط سایت میزبان اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که دنبال آن هستید کیفیت خوب است. بنابراین شاید اصلا متوجه نشوید که بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اید!

مزیت‌های تبلیغات محتوایی چیست؟

به احتمال زیاد شاخص‌ترین مزیت تبلیغات محتوایی نسبت به بازاریابی محتوایی عدم وابستگی به جستجو در موتور‌های جستجو یا نیاز به کشف شدن است. اگر برای گسترش محتوای خود هزینه‌ای پرداخت می‌کنید، دیگر نباید نگران جذب مخاطب یا مشتریان باشید، دیگر نیاز ندارید بیش از حد لازم بر روی اصول سئو کار کنید. خیلی ساده است؛ مخاطب حوزه خود را پیدا می‌کنید، کانالی را انتخاب می‌کنید که تا حد زیادی با نیاز‌های شما مطابقت می‌کند، هزینه‌ای پرداخت کرده و با تبلیغات محتوایی در آن کانال مشتریان زیادی را به سمت تجارت خود روانه می‌کنید.


مزیت دیگر تبلیغات محتوایی امکان تمرکز بر موضوعات ریز و در اصطلاح زیر ذره‌بین است. گسترش موضوعاتی که با تولید محتوای ارگانیک و کسب بازدید از طریق جستجو بسیار سخت است، براحتی با تبلیغات محتوایی امکان پذیر می‌شود. این بدین معنی است که می‌توانید نقاط هدف را در ذهن کاربران تشخیص دهید و با ارائه تبلیغ محتوایی حول آن موضوع نیاز‌های کاربر را برطرف کرده و نام برند و هویت شرکت تجاری خود را در ذهن خواننده ثبت کنید.

معایب تبلیغات محتوایی چیست؟

چالش تولید محتوای باکیفیت یکی از نکات قابل توجه در این موضوع است. اولین چالش پیش رو برای گروه‌های تجاری تولید محتوا است. این کار زمان بر بوده و به اصول خاصی وابسته است. تولید محتوای با کیفیت به زمان و هزینه کافی نیازمند است. برخی اوقات نیاز است تا افرادی را در جهت تولید محتوا استخدام کرده و هزینه‌های مالی خود را افزایش دهید؛ بنابراین یکی از معایب آن، بحث محدودیت بودجه است. چرا که تبلیغ در کانال‌های تبلیغی پولی مانند تبلیغات فیسبوک یا سایت‌های مرتبط به پول نیازمند است. در اینجاست که برای اهداف اصلی شرکت تجاری نباید از تبلیغات محتوایی استفاده شود، چراکه بسیار پرهزینه هستند و در بلند مدت پاسخگوی اهداف شرکت نخواهند بود.


از طرف دیگر مهارت در تمرکز بر روی موضوعات تخصصی و عدم نگرانی درباره دیده شدن چالش‌های خاص خود را دارد.

هر چه جمعیت مخاطبان کمتر باشد، باید نرخ تبدیل افزایش پیدا کند. نرخ تبدیل یعنی تبدیل یک بازدید کننده به مشتری! چالش دیگر زمانی مشاهده می‌شود که کابران بعد از ورود از طریق تبلیغ دیگر به سمت تجارت شما باز نمی‌گردند، این بدین معنی است که گسترش بعضی از پروژه‌ها از طریق تبلیغات محتوایی به صرفه نیست. هزینه‌ها بیشتر از سود تجارت است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا مخاطبان یا مشتریان خود را به صورت تخصصی بررسی کنید . در انتخاب نوع کانال پولی و کیفیت محتوا دقت لازم را به خرج دهید. مهم این است که هزینه‌های شما جوابگوی اهداف اولیه تبلیغات محتوایی باشد.


یک مثال:

به تبلیغ زیر دقت کنید که در فیسبوک منتشر شده است:

همه چیزهایی که باید درباره تبلیغات محتوایی بدانید

محتوای ارائه شده در تبلیغ روش رقابت در Adwords نام دارد. از آنجایی که سایت هدف این تبلیغ می‌دانسته که نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان حقیقی این موضوع مهم، زیاد است، تولید یک راهنما حول این موضوع و تبلیغ آن از طریق فیسبوک تاثیر زیادی بر اهداف هدایت مشتریان (لید) دارد، طوری که نسبت هزینه تبلیغات محتوایی به نرخ تبدیل و درآمد زایی کمتر خواهد شد.

بررسی تبلیغات محتوایی به صورت خلاصه

درباره این نوع تبلیغات باید به مفاهیم زیر دقت کنید:

1- به مراحل تولید محتوای تبلیغی در جهت گسترش محتوای اصلی تجارت شما از طریق کانال‌های پولی متنوع، گفته می‌شود

2- با مفهوم بازاریابی محتوایی یکسان نیست؛ به ترافیک ارگانیگ موتور‌های جستجو، اصول و مبانی سئو یا کشف شدن و اشتراک گذاری وابسته نیستند.

تبلیغات همسان، ضرورتا با مفهوم این نوع تبلیغات یکسان نیست.

3- برای موضوعات پر چالشی مفید هستند که کسب مشتری از طریق آن‌ها با روش بازاریابی محتوای ارگانیک و جذب ترافیک از طریق جستجو‌های ارگانیک امکان پذیر نیست.

4- باید با اهداف تجارت شما همخوان باشد؛ برای مثال افزایش هدایت مشتریان، یا بالا بردن نرخ تبدیل.

این اطمینان را حاصل کنید که محتوای شما در زمان درست، در دسترس کاربران درست قرار می‌گیرد.



قدیمی تر جدیدتر