تماس با ما
فروشگاه من
سبد خرید سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

منوی کناری

اینستاگرام

اینستاگرام خطا بر می گرداند.
logo-samandehi
محتواسازی
سپتامبر 8, 2019 0

محتوا سازی در اینستاگرام  و وب سایت


بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا، یا همان محتواسازی یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی است که بر روی تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بواسطه این رویه می‌توانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ کنید. در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم است که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راهکارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل کنید.

بازاریابی محتوا ، بدون محتوای باکیفیت امکان پذیر نیست!

اصلا مهم نیست که با کدام روش به بازاریابی کسب‌وکار خود می‌پردازیم؛ در هر صورت تولید محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی درونی (Inbound Marketing) کسب‌وکار شما را شکل می‌دهد و لازم است روی کیفیت آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

می توان چرخه بازاریابی محتوا را به شکل زیر بیان نمود :

۱- برنامه‌ریزی

۲-تولید محتوا

۳- بهینه سازی

۴- توزیع و پخش محتوا

۵- آنالیز

که ما در اینجا به بررسی بیشتر مرحله دوم یعنی تولید محتوا می پردازیم.

تولید محتوای اصیل و ارزشمند به هیچ وجه کار ساده‌ای نیست. این کلام را فقط کسانی کاملا درک می‌کنند که برای مدتی درگیر در فرآیند تولید محتوا شده باشند.

تولید محتوای با کیفیت باعث می شود که رتبه وبسایت شما به طور چشمگیری افزایش پیدا کند. برای همین اکثر مدیران وبسایت ها یکی از بخش های خود را به تولید محتوا اختصاص داده اند و سعی می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این زمینه استخدام کنند.

مرکز مطالعات و تحقیقات مشترک وابسته به اتحادیه اروپا به نقل از سازمان توسعه و همکاری اقتصادی OECD مفهوم تولید محتوا را اینگونه خلاصه می کند:

تولید محتوا مجموعه تمام فعالیت هایی است که منجر به تولید ،توزیع و نشر انواع محتوا از جمله صدا ، متن، موسیقی، ویدیو و سایر خدمات مرتبط با انتقال اطلاعات می شود.

محتوا سازی در اینستاگرام فوق العاده مهم است! فاکتور شماره ۱ موفقیت در اینستاگرام، کیفیت محتواست و کیفیت در هیچ شبکه اجتماعی دیگری تا این اندازه اهمیت ندارد!

محتوای با کیفیت در واقع یک ارزش برای مخاطبان است و به آنها دلیلی می دهد تا شما را دنبال کنند و یا از شما خرید کنند. بنابراین اگر بازاریابی محتوایی درستی در اینستاگرام خود اجرا نکنید، شانس موفقیت شما بسیار کم خواهد بود.

اهمیت تولید محتوا و بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی

قبل از هر چیز بهتر است به ماهیت شبکه های اجتماعی نگاهی بیاندازیم. شبکه های اجتماعی فضایی برای ارتباط میان افراد است. در شبکه های اجتماعی بیزینس و کسب و کارها جایی ندارند و اساس کار این فضاهای اینترنتی بر مبنای روابط میان افراد است.

اما می بینیم که کسب و کارهای اینترنتی و بیزینس ها در همه شبکه های اجتماعی حضور دارند. چه چیزی این اجازه را به آنها می دهد؟

محتوا !

کاربران در شبکه های اجتماعی عضو می شوند تا با دوستان و نزدیکان خود رابطه بیشتری داشته باشند اما چه چیزی سبب می شود که آنها بیزینس ها و کسب و کارهای اینترنتی را نیز دنبال کنند؟ پاسخ محتواست.

در واقع محتوا یک ارزش به کاربر هدیه می دهد و سبب می شود که کاربر به این کسب و کار علاقه نشان دهد و آن را در شبکه های مختلف دنبال کند.

بنابراین محتوا عاملی است که سبب می شود مخاطبان و یا به عبارتی مشتریان بالقوه شما به دنبال شما بیایند و جذب شما بشوند.

با این توضیح مختصر متوجه می شویم محتواها امروزه از قدرت بالایی برخوردار هستند اما نکته اساسی در تولید و نشر آنها دانش لازم برای تشخیص چگونگی انتقال محتوا به مخاطب است پس یک محتوا پرداز موفق به عوامل موثر در تولید محتوا توجه کافی دارد .

پیدا نمودن نیرویی محتواساز علاوه بر هزینه بردار بودن برای هر شرکتی٬ ریسک عدم دانش کافی شخص مربوطه را نیز در پی خواهد داشت. شرکت آسرو در کنار شما خواهد بود تا هزینه های شما را به حداقل ممکن برساند.

ویژگی های تولید محتوا در آسرو

 

  • تولید محتوا بر اساس اصول سئو
  • تولید محتوا بر اساس بازار هدف
  • استفاده از گیمفیکیشن های مختلف برای درگیر کردن مخاطبان
  • تولید محتوا برحسب الگوهای روانشناسی بازار هدف
  • تولید محتوا برحسب الگوهای رفتاری ربات های اینستاگرام و گوگل
  • درگیر کردن مخاطب به وسیله call to action و درگیر کردن مخاطب برای استفاده از خدمات یا محصولات
  • استفاده از متدهای بروز کپی رایتینگ

 

جهت سفارش پکیج محتوایی کسب وکار خود از طریق فرم زیر یا بخش پشتیبانی وب سایت با ما در ارتباط باشید

پیام بگذارید